Read it, enjoy it.

Follow Me;)

Translate

5.8.13

Munch Now


一早係大埔墟發現呢間新西餐廳-Munch Now。
被木框包圍既落地玻璃門與周邊小型家用店格格不入,尤其左右兩邊街都係街市,顯得更別樹一格更吸引。
終於有幾會同媽咪同Mr.C試下午餐。

店內紅磚牆同天花配著彷爉燭既燈,加上彷皮座椅,簡潔既古歐式風格。
設計色調同燈光偏暗,但日頭充足既陽光射入黎,可以想像到日夜有好大分別,我諗夜晚係度傾下計會幾舒服。
環境唔算寬敞,我地既六人桌坐位其實幾舒適,反而望到每張枱之間既走廊會令人覺得迫澀。



餐牌唔少選擇,午餐同全日供應近二十款,都係soup of the day & coffee or tea。
本身心思思想食carbonara penne(約$50),又想要焗海鮮飯(約$60),不過最後揀左煙三文魚闊麵,約$70。

熱愛生煙物既我,一塊煙三文魚實在唔夠喉,而出奇地無其他食材配搭下,香草同橄欖油好香!
醬汁唔算多,但每條麵都剛好均勻沾上,食落幾吸引!

至於佢地就二話不說咁比個約$50既西冷扒吸引左,分別配薯菜同白飯。
我試左幾啖,老實講,唔好食。
(無講明既情況下)約八成熟,欠缺牛味,肉質嫌韌,亦好乾身;可以請侍應再另上醬汁(免費)。
薯菜係粗身薯條同數粒疏菜,薯條唔係即炸,上碟前都無翻炸,而且已經放到只有微暖。
成份野都好令人失望。



總括黎講,鋪名幾好,”Munch Now”,意思係好味到大大啖食,可惜事實食物質數一般。
”Munch”,重有另一個意思:零食。
比我揀,如果只係食左個麵而無試到d肉,我會肯定話可以返黎食,因為連餐湯(是日羅宋湯)既味道都好適中。
可惜目前唔會再特登去,至少唔會係度享受一個正式既晚餐。
如果經過大埔墟又想食平價西餐可以考慮下,當一份零食。
下次會想試下個焗豬扒飯同pizza,因為見隔離枱點呢兩樣野勁多cheese又香!

服務一般,毫無笑容但有禮貌。
反應唔夠主動,我地入到門口到走近個位先有人留意,不過都急步迎上set枱、
侍應攞menu過黎係默默咁放係我地對面,而唔係直接比我地或放到面前。
我諗主要係分工混亂,大家好忙碌,好似無指定崗位咁。
有樣野要讚:我同Mr.C先入座等我媽,呆坐大概十幾分鐘,無追過我地落單,唔會比人感覺趕急。
所以,唯一最好就係你可以大安旨意慢慢食、慢慢傾。

No comments:

Post a Comment