Read it, enjoy it.

Follow Me;)

Translate

11.8.13

幸運的論盡鬼


新手機實際上手用左兩日,頭先就好可憐被我滑手跌左落地啦!!好彩無事,真係嚇死我呀!即刻打比Mr.C say sorry,佢一估就話「部電話爛左呀?」。雖然無話我,重叫我小心d,又肯買過張新mon貼(一跌就花左),但其實我知道佢好肉赤。

最深刻,有次我將部單反放係座位後面,跟手又放左袋野。起身果陣,只掛住拎起袋野,完全忘記左相機既存在!!!結果成部機跌落地,撞鬆左個閃光燈,唔識彈上黎。我不停抱歉,Mr.C重安慰返我轉頭:「唔緊要啦,好小事!反正都用左好耐啦。」

記得起初我話過,「一部單反比普通數碼相機都係差幾千蚊,唔夠錢,儲多幾個月都買到,點解d人成日覺得單反好勁好貴?」,佢就話:「幾千蚊呀!好貴ga la!一個月幾錢人工,唔係個個都有多餘錢買相機,對好多人黎講係奢侈品。」到依家,每次望到部機我都好內疚,個心都會碎一碎,因為知道佢一定好心痛;因為果部相機係佢少有既奢侈品。

我諗可能係我同佢世界既出入,所以每當係佢身邊做錯一件事時,我都會特別內疚、罪惡感特別重,尤其係整壞左佢既野/佢送比我既野。同佢一齊呢幾年,由生活到行為到思想,真係改變左好多,可惜重有好多壞習慣,成日一時忘形。幸好Mr.C有超級廣闊既胸襟同耐心,不斷接納我、教導我,唔明講到我明,不停重覆去分析。趺野方面,佢已經等左兩部電話既時間,雖然有進步,但太慢啦!真希望我同呢部呀三唔會再令佢失望。

「為幸福而改變,要進步,加油!」

No comments:

Post a Comment