Read it, enjoy it.

Follow Me;)

Translate

5.9.13

08.09.2013 8:11PM 更新: Blogspot新手 - 基本設定

呢幾日大家都好忙碌係yahoo blog大搬遷, 好多人重摸索緊blogspot, 感激各位blogger分享教學, 我都簡單分享一下目前版面最實用既得益:


取消blogger同g+連結
 (即click入相果陣係去blogger profile而唔係g+ page)

home page > 齒輪(設定) - 還原至blogger個人檔案
*g+ & blogspot可以同時存在而無連繫
*如果想完全delete g+(但保留gmail): 呢度有教學



上面既情況只係blogger同g+連結與否, 至於見到有人成個blogger版面都係用g+, 即留言都係用緊g+, 呢樣我就唔清楚, 有需要時再解答.

如果你想blogger同g+連結同時, 係用blogger或其他身份聯絡, 可另參考下面"被追蹤或追蹤人"




消除留言驗證

設計 > 設定 > 文章和留言 > 顯示字詞驗證 - 不要




分類與標籤

blospot係無分類呢樣野, 但你可以: 設計 > 版面配置 > 新增小工具 - 標籤

出post時照係標籤欄寫上字眼, 之後只要係 設計 > 版面配置 > 標籤 > 編輯 > 選取的標籤 - 編輯 選擇你想要既分類或標籤, 就會有唔同既顯示

 
 




被追蹤或追蹤人

想讓人更方便追蹤, 可以加一個工具係blog主頁: 設計 > 版面配置 > 新增小工具 - 更多小工具 - 追蹤者



如果對方無呢個工具, 你亦可以: home page > 閱讀清單 > 新增 - 加入想追蹤既網址

所有追蹤既網頁會係"home page > 所有網誌"到自動更新


追蹤後既連繫設定

如果你既blogger同g+同時連結, 但又想用其他身份聯絡(比如g+/blogger/twitter等): 對方blog > "加入這個網站 / Join this site" > login想要連繫既acc > 較多選項 - 更改線上個人資料 - 選擇想要既連繫網頁 (即click入相果陣係去你想選既網頁)

 


追蹤選項:  > 公開地

如果想開名追蹤又唔想公開追蹤list, 取消下面個打勾就得



*以上呢個追蹤設定, 亦可以係: home page > 閱讀清單 >  齒輪(設定) - 設定 入面搵到. 隨時地以不同既人而作出更改.




留言與回覆

留言要否經你批閱後先公開或刪除: 設計 > 設定 > 文章和留言 - 留言管理

Blogger一次性查閱訪客留言: 設計 > 留言 - 已發佈

(訪客留言)自動電郵通知: 設定 > 手機及電郵 - 留言通知電郵
*記得check垃圾郵件 / 雜件箱 / spam mail

有關留言下則既"以電郵訂閱 / Subscribe by email "
留言前禁一禁, 就係電郵追蹤成篇post既留言同回覆(即所有人既對話你都會睇到)
但有人可以自動收取作者回覆既電郵通知, 要再問問~

如果對方成個版面都用g+, 你只需要去gmail就會有通知.




縮短文章顯示

如果你想版面顯示幾篇post, 但又唔想每篇show哂: new post > 係你想要分隔既位禁一下"插入繼續閱讀標示 / Insert jump break"

Before & After



如果我搵到更多實用設定會再更新, 互相幫助;)

25 comments:

  1. 唔知點解我SHOW 唔到自己張PROFILE PIC,明明我個PROFILE PIC已LOAD 到出來,但留言就變左死圖。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係bor, 我睇到呀~

      Delete
    2. ahh 我岩岩先望一望, 你係咪話follow果度load唔到張相?
      我取消g+連結時都要重新set過:
      home page > 閱讀清單 > 齒輪(設定) - 設定 - login就可以更改個人資料

      Delete
  2. where can i find the button "選取的標籤"???

    ReplyDelete
    Replies
    1. 設計 > 版面配置 > 標籤 > 編輯 > 選取的標籤 - 編輯

      Delete
  3. 好有用呀!!!
    係哩, 我想問點樣可以大量upload呢???

    ReplyDelete
  4. 請問為何我搜尋到我網誌條link但click入去時要我登入才看到我的網誌呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 問題解決了! :)

      Delete
    2. 答案是不是將網誌轉了私人?

      Delete
    3. ADL, 對呀! 但一切尚在摸索中! ><

      Delete
    4. 我想問Anonymous同Ruby Leung係兩個人定同一個人?
      Anonymous, click唔到去你blog~

      Delete
    5. ADL, 冇錯我係Ruby ;), 因為响公司唔方便成日登入所以用咗Anonymous覆你!

      Delete
    6. haha 重等我心諗,邊個睇完我教學但又anonymous留言唔分享返個blog:p

      Delete
  5. 您好丫!
    我岩岩搬泥新blog,下面係我新blog網址
    有空坐坐喔^^
    http://siumandiary.blogspot.hk/

    ReplyDelete
  6. 我想知有無辦法解除留言用G+呢, 我唔知點解會連在一起, 但我已取消blogger同g+連結, 但G+ + 留言還在

    ReplyDelete
    Replies
    1. 未完全取消連結, 我click入去依然去左你g+. 但去你blog, 留言版唔係g+ bor. 你會唔會誤會左d咩?!

      Delete
    2. post完之後搵到解決方法,thx

      Delete
    3. post完之後搵到解決方法,thx

      Delete
    4. 咁你點取消g+留言ga?

      Delete
  7. 我仲係追蹤唔到卜友呀 :-(

    ReplyDelete